Programmatic / Google Marketing Platform Specialist

Miejsce pracy: Warszawa

Rynek reklamy internetowej nie ma dla Ciebie tajemnic? Wiesz jak działa Google Marketing Platform / Programmatic? Śledzenie najnowszych trendów w e-marketingu to dla Ciebie pasja? Szukamy właśnie Ciebie! Zgłoś się do nas i zacznij pracę jednej z najlepszych agencji marketingu internetowego w Polsce!

Potrzebujemy człowieka, który:

  • ma doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu kampaniami programatycznymi – min. 1 rok
  • zna narzędzia Google Analytics oraz Google Tag Manager i wykorzystywał jej w swojej dotychczasowej pracy;
  • wie jak planować kampanie w Internecie, aby jak najlepiej dotrzeć do Klienta;
  • dobrze czuje się w obsłudze MS Office (z naciskiem na Excela);
  • lubi analizować dane;
  • lubi pracować w zespole;
  • lubi kontakt z klientem;
  • dobrze dogaduje się w języku angielskim.

Aplikuj już teraz, a wtedy:

  • będziesz odpowiedzialny za przygotowywanie strategii działań Programmatic / Google Marketing Platform;
  • zajmiesz się optymalizacją kampanii w platformach programatycznych głownie D&V360, Adform;
  • będziesz w całości odpowiedzialny za wdrażanie, prowadzenie i optymalizację kampanii dla klientów korporacyjnych;
  • od czasu do czasu napiszesz fajny raport i zaprezentujesz wyniki klientowi;
  • skupisz się na analizie efektywności kampanii.

Czas na konkrety. Co my chcemy dać Tobie:

  • ambitne projekty dla znanych marek;
  • inspirujących i pomysłowych ludzi, którzy nigdy nie pozwolą Ci się nudzić i dla których chętnie przyjdziesz do pracy (naprawdę!);
  • niekończące się wyzwania, dzięki czemu każdy Twój dzień w pracy będzie pełen atrakcji;
  • miejsce, w którym nauczysz się jeszcze lepiej i jeszcze więcej;
  • dobrą kasę, żebyś poczuł się doceniony i chciał z nami pracować ;);
  • biuro w super lokalizacji – blisko Mordoru, ale z dala od jego klimatu ;).

Administratorem danych jest Performance Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Idzikowskiego 19, 02-704 Warszawa (dalej „PM”). Podanie danych jest dobrowolne, są one wykorzystywane w dla celów rekrutacji prowadzonych przez PM, na podstawie zgody lub na żądanie Kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a oraz lit. f RODO). Dane mogą być przekazywane podmiotom, z pomocą których PM prowadzi rekrutacje. Istnieje możliwość cofnięcia zgody lub zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, żądania do nich dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia. Dane przechowywane są do cofnięcia zgody lub zgłoszenia sprzeciwu. Każdemu przysługuje prawo skargi do organu nadzorczego ds. ochrony danych. Pytania dot. dziedziny prywatności w PM prosimy kierować pod adres: rodo [malpka@] performance-media.pl